آخرین اخبار
کد مطلب: 80810
کارشناس مسائل سياسي:
دفاع مقدس فرصتي براي خودباوري و خوداتکايي ملت ايران بود
تاریخ انتشار : 1393/07/06 05:58:49
نمایش : 3385
مشيت خداوند و رهبري بي نظير حضرت امام(ره) در اداره جنگ و همت مردم غيرتمند و انقلابي ايران هدايت و کنترل جنگ را از دست دشمن گرفت و جنگ به عنوان يک فرصت جهت تقويت روحيه شهادت طلبي و خودباوري و خوداتکايي ملت ايران تبديل شد.
به گزارش سلام لردگان، يک کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص نقش و توطئه هاي آمريکا در ادوار تاريخ ايران گفت: در دروغگويي آمريکايي ها در برخورد با مسائل مختلف جهاني و منطقه‌اي براي همه عالم آشکار و هويداست و حتي براي نزديکترين حاميان خودشان هم اثبات شده و اظهر من الشمس است.

موسي انصاري بيان داشت: سردمداران آمريکايي در خصوص دشمني و خصومت با نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران از هيچ توطئه‌اي فروگذار نکرده و حتي اقدامات عملي آن‌ها بيشتر از گفتارشان بوده است.

وي افزود: از زمان شکل‌گيري نهال انقلاب اسلامي دولتمردان آمريکايي بناي دشمني و کينه‌توزي خود را نسبت به نظام نوپاي انقلاب اسلامي گذاشتند به طوري که تا آخرين لحظات رژيم و دژخيمان ستم شاهي را حمايت کامل کردند و در کشتار مردم انقلابي همدوش ساواک و ارتش شاه به طور مستقيم وارد صحنه شدند.

انصاري اذعان داشت: بعد انقلاب هم با حمايت از بقاياي رژيم منحوس پهلوي طرح‌ريزي و انجام چندين کودتا اعم از کودتا، حمله به طبس، تحريم ها و تهديدهايي را بر عليه ملت ايران آغاز کرد.

وي اظهار داشت: مسدود کردن دارايي‌هاي ملت در بانک هاي خارجي، تحريم همه جانبه اقتصادي، هدايت و حمايت از جريانات معاند و تحريک اقوام مختلف و ايجاد غائله کردستان در غرب کشور، خلق عرب در جنوب و حوادث گنبد و گرگان در شمال و شرق کشور هم تحريک اقوام بلوچ در همان ابتدا در صدد تجزيه کشور ايران شد.

کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: با نااميد شدن از اين اقدامات خبيثانه که با هوشياري حضرت امام(ره) و نيروهاي وفادار نظام و همت مردم ايران يکي پس از ديگري خنثي شد آمريکا که به دنبال اقدامي آني جهت براندازي نظام جمهوري اسلامي بودند فاز بعدي دشمني خود را اين بار از طريق کشور همسايه ايران يعني عراق به اجرا گذاشت.

وي بيان داشت: حکومت صدام که مهره خوبي جهت اجراي اين طرح بود به عنوان مجري ماموريت جديد انتخاب شد و در ۳۱ شهريور ۵۹ رژيم صدام با هدايت و پشتيباني امريکايي ها و برخي حکام منطقه و کشورهاي مرتجع عرب که آنها هم از طريق دولت آمريکا هدايت مي شدند جنگ تمام عياري را بر عليه نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران آغاز نمود.

انصاري تاکيد کرد: دشمني دشمن پايان يافتني نيست به طوري که در اواخر جنگ امريکايي ها خودشان به طور مستقيم وارد جنگ با ايران شدند و با حمله به تاسيسات نفتي ايران، حمله به نفتکش هاي ايران و درگيري مستقيم با ناوچه هاي ايران در خليج فارس و زدن هواپيماي مسافربري دشمني و کينه خود را به نظام جمهوري اسلامي براي همه دنيا به صورت عملي اثبات مي نمايد.

وي افزود: آمريکايي ها در طول جنگ در داخل کشور ايران هم آرام ننشستند و با تحريک گروهک منافقين و حمايت مستقيم مالي و اطلاعاتي از آن‌ها اقدام به ترور ناجوانمردانه بيش از هزاران نفر از بهترين و ارزشمندترين نيروهاي انقلاب کرد.

انصاري گفت: تحميل جنگي نابرابر به يک ملت تنها و يک نظام نوپا امريکايي ها بنا داشتند در پرتو اين جنگ که اجماع جهاني را هم به دنبال خود داشتند طومار انقلاب اسلامي را براي هميشه بپيچند اما خواست و اراده و مشيت خداوند و رهبري بي نظير حضرت امام(ره) در اداره جنگ و همت مردم غيرتمند و انقلابي ايران هدايت و کنترل جنگ را از دست آن‌ها گرفت و جنگ به عنوان يک فرصت جهت تقويت روحيه شهادت‌طلبي و خودباوري و خوداتکايي ملت ايران تبديل شد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس